دوباره پاییز...

انتشار مطلب

دوباره پاییز...

انتشار مطلب

و دوباره جشن انقلاب...

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲ ق.ظ

یا حق

 

شامگاه بیست و یکم بهمن ماه هزار و چهارصد و یک، ساعت چند دقیقه مانده به نوزده و من در خیابان... حد فاصل میدان...  تا پارک... ایستاده ام.
جایی که تا سه ماه قبل شب های زیادی در همین ساعات میزبان میهمانانی بود که با دعوت bbc و...  به این خیابان می آمدند و فکر میکردند تا سقوط این نظام چند روز و یا حتی چند ساعتی باقی نمانده است.
قرار بود جشن تولد انقلاب امسال را نبینیم اما خیلی از انها هم برای دیدن این جشن مورد رأفت این نظام قرار گرفتند.
بگذریم...
تا بوده این انقلاب یک سر بوده و هزار سودا
از همان ابتدا هم که نگاه کنیم می ارزد به خاطر خیلی چیزها خود را ایرانی و انقلابی بدانیم و به آن ببالیم.
-- با دست خالی دنبال یک طلبه علیه یک نظام که ژاندارم وقت منطقه بوده و حمایت غرب و شرق را داشت راه افتادن و آخر نه تنها پهلوی بلکه هیمنه استعمار سرنگون نمودن و موی دماغ به اصطلاح کدخدایان جهان شدن. گیریم به وعده خدا اعتقادی نداشته باشی و آزاده هم نباشی اما برای داشتن این حس جسارت و اعتماد به نفس که منجر به انجام غیر ممکن ها شد می ارزد به ایرانی و انقلاب ایران افتخار کنی.
-- هنوز در شادی بعد گل  و گیج از این دستاورد بزرگ بودن، از دیوار لانه شیطان بالا رفتن و بساط جاسوسی را تعطیل کردن، گیریم ضد استعمار و امپریالیسم نباشی، گیریم غیرت ملی نداشته باشی ولی برای این جرأت، استقلال طلبی و وطن پرستی می ارزد که  ایران و انقلاب ایران را دوست بداری.
-- غرب و شرق را کلافه کردن و آنها یک دیوانه را علیه تو تحریک و تا بن دندان مسلح نمودن، هشت سال بدون کمک و تحت فشار مقاومت کردن،  بهترین جوانان فدا شوند تا یک وجب خاک نرود. گیریم به ناموس و خاک و... اعتقادی نداشته باشی اما برای داشتن این روحیه  مقاومت و فداکاری می ارزد به عنوان یک ایرانی بایستی خود را تشویق کنی.
-- وسط میدان جنگ بودن، برای دفاع از فلسطین حاج احمد و یارانش را فرستادن، برای مقابله با صرب ها در بوسنی نیرو فرستادن، در افغانستان مقابل شوروی، در عراق مقابل امریکا، در سوریه و اقلیم کردستان عراق مقابل داعش و حامیانش، در لبنان و غزه مقابل اسراییل ایستادن، برای ونزوئلا کشتی کشتی بنزین در مقابل چشمان ترامپ روانه کردن، حامی یمن در مقابل ائتلافی ظالم بودن، گیریم به معادلات سیاسی اعتقادی نداشته باشی، به حمایت از مظلوم بی اعتقاد باشی اما برای این لات بازی سیاسی و نظامی مقابل قلدران این جنگل جهانی می ارزد از ایرانی و انقلابی بودن پشیمان نباشی.
و صدها دلیل دیگر اعم از موشک و نانو و واکسن و ...
اگر تنها ثمره این انقلاب پرورش یک نفر مثل قاسم سلیمانی باشد باز هم می ارزد که به انقلابی و ایرانی بودن افتخار کنی و پای این انقلاب بایستی.
ساعت حدود نوزده و بیست و شش دقیقه است و همان خیابانی کهرفحش خوردیم و به ما وعده ساقط کردن نظام را دادند. از انهایی که سه ماه قبل شعار زن زندگی ازادی می دادند و سنگ می زدند در این خیابان خبری نیست اما شعار انها جریان دارد.
زنانی که آزاد در این انقلاب مشغول زندگی هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۲
حبیب

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۰۱ ، ۰۳:۳۴ شاگرد بنّا

ثمره ش بیش از یه قاسم سلیمانیه

ثمره ی حکومت امیرالمومنین رو کوفه بی امیرالمومنین فهمید!

پاسخ:
سلام
واقعا همینطوره
خدایا این نعمت ولایت رو از ما نگیره
تشکر از اینکه به مطلب توجه کردید 
دعا کنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی